تندرست

رویال ژلی چیست

تندرست

رویال ژلی چیست

رویال ژلی چیست؟

مکمل تقویتی رویال ژلی با نام های ژل سلطنتی، شاه انگبین و یا غذای ملکه کندوی زنبور عسل شناخته می شود. منبع تامین رویال ژلی کندوی زنبور عسل می باشد. رویال ژلی از طریق زنبورهای کارگر به دست می آید. زنبورهای کارگر در دو طرف سر خود غده هیپو فارین دارند که این ماده را ترشح می کنند. این ماده همان غذای ملکه کندو می باشد. این ژل سبب می شود طول عمر ملکه بیشتر شده و تا حدود شش سال عمر کند و بیش از وزن خود تخم گذاری کند.

مکمل تقویتی رویال ژلی سرشار از پروتئین و چربی های مورد نیاز برای بدن می باشد. این مکمل با فواید بسیاری که دارد مورد استقبال ورزشکاران نیز قرار گرفته است. رویال ژلی خواص بسیار زیادی دارد که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

نحوه اثر رویال ژلی بر بدن

 

خواص درمانی مکمل تقویتی رویال ژلی بسیار می باشد. یکی از اثرات رویال ژلی بر بدن افراد، جلوگیری از اشباع چربی ها می باشد و حتی سبب کاهش چربی های مضر بدن و سپس کاهش وزن افراد می شود.

مکمل تقویتی رویال ژلی فقط چربی های مضر بدن را از بین میبرد، و چربی های مفید را حفظ کرده و به تقویت آن ها نیز کمک می کند. همچنین رویال ژلی سبب تقویت سیستم ایمنی بدن نیز میشود و علاوه بر افزایش طول عمر افراد باعث جلوگیری از پیری زودرس نیز می شود.

ورزشکارانی که به سلامت بدن خود و جذب چربی های مفید و پروتئین ها به بدن اهمیت می دهند، می توانند از مکمل تقویتی رویال ژلی که یکی از بهترین مکمل ها می باشد استفاده کنند.

 

royal jelly

 

 فواید مکمل تقویتی رویال ژلی

رویال ژلی خواص و فواید بی نظیری دارد که اثرات فوق العاده ای بر بدن افراد می گذارد. از آنجایی که این ژل به سختی به دست می آید و منبع آن کندوی زنبور عسل می باشد، خواص بی نظیری نیز به همراه دارد. برخی از فواید مکمل تقویتی رویال ژلی عبارتند از:

  • افزایش سیستم ایمنی بدن: در این روزهای کرونایی که افراد با استرس و اضطراب سبب پایین آمدن مقاومت بدن خود می شوند، رویال ژلی میتواند یک داروی کارآمد برای افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن این افراد باشد. رویال ژلی دارای مقدار زیادی ویتامین دی نیز می باشد که از ورود ویروس و باکتری ها به بدن شما جلوگیری می کند.
  • کاهش چربی های مضر: همانطور که گفته شد رویال ژلی در درمان چاقی موثر می باشد و علاوه بر حذف چربی های مضر باعث افزایش چربی های مفید در بدن می شود، و این خواص رویال ژلی به تنهایی می تواند باعث تناسب اندام افراد و ورزشکاران شود.
  • ضد تومور و سرطان: با خواص بی نظیری که رویال ژلی دارد می تواند در برابر سرطان و ایجاد تومور در بدن افراد، مهار کنندگی بالایی داشته باشد. این ماده به سلامت بدن و مغز افراد کمک می کند و اکثر بیماری ها و خطرات را از افراد دور می کند.
  • سرشار از پروتئین و عضله ساز: مکمل ورزشی دارای درصد زیادی پروتئین می باشد که ورزشکاران می توانند برای تثبیت عضله های خود از آن استفاده کنند. پروتئین یکی از اصلی ترین نیاز ها در تغذیه ورزشکاران می باشد که می توانند از بهترین آن توسط مکمل تقویتی ورزشکار رویال ژلی بهره مند شوند.
  • مبارزه با پوکی استخوان: تحقیقات و آزمایش ها نشان داده است که افرادی که رویال ژلی مصرف کرده اند میزان کلسیم و فسفات استخوانی آن ها افزایش یافته است و این امر سبب شده این ژل برای درمان پوکی استخوان نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

عوارض رویال ژلی

 

از آنجایی که مکمل تقویتی رویال ژلی یک فرآورده طبیعی به حساب می آید و هیچگونه مواد شیمیایی در آن یافت نمی شود، کاملا بی ضرر و بدون عوارض می باشد. اما نکته مهم این است که شما باید رویال ژلی اصل و مرغوب را از مرجع معتبر تهیه کنید تا فواید آن را به عینه مشاهده کنید.

 

دلیل استفاده از مکمل تقویتی رویال ژلی برای ورزشکاران

 

با توجه به فواید بسیاری که از مکمل تقویتی رویال ژلی گفته شد، این ماده میتواند یکی از بی ضرر ترین و بهترین مکمل های تقویتی و مکمل ورزشی برای ورزشکاران باشد. استفاده از رویال ژلی برای ورزشکاران سبب می شود تا  عضله سازی در آنان به بهترین روند انجام بگیرد. رویال ژلی با خواصی که دارد از بافت پوست و بدن ورزشکاران محافظت می کند و از آسیب های احتمالی برای پوست مانند ترک خوردن و غیره جلوگیری می کند.

از دیگر فواید رویال ژلی انرژی زا و نشاط آور بودن آن می باشد که ورزشکاران می توانند برای دریافت انرژی و تمرین عالی و بدون خستگی از آن استفاده کنند. اکثر ورزشکاران برای دریافت و ذخیره انرژی از راه های غیر منطقی و نادرست استفاده می کنند. اما با وجود محصولات و مکمل های رویال ژلی می توانند با راهی درست و پر فایده دریافت انرژی کنند.

رویال ژلی در درمان استرس و بی خوابی نیز موثر می باشد. قطعاً ورزشکاران می دانند که داشتن خواب مفید و کافی نقش مهمی در عضله سازی آنان دارد.

 

اثرات رویال ژلی برای ورزشکاران

 

مکمل تقویتی رویال ژلی سبب کاهش کلسترول خون می شود. با کاهش کلسترول خون و افزایش سوخت و ساز چربی در بدن ورزشکاران، زمینه برای عضله سازی به خوبی فراهم می شود. همچنین رویال ژلی سبب افزایش گلبول های قرمز در خون می شود و به خوبی کم خونی در افراد را درمان می کند.

همچنین رویال ژلی سبب تقویت قوای جنسی و تنظیم غدد و هورمون های افراد نیز می شود. طبق آزمایشات فراوان تمامی خواص و فوایدی که نام برده شد به خوبی در بدن افراد و ورزشکاران به نتیجه رسیده و مشاهده شده است.

 

رویال ژلی

 

نحوه مصرف مکمل تقویتی رویال ژلی

 

به طور عمومی روزانه یک عدد کپسول از مکمل تقویتی رویال ژلی، قبل از صبحانه و با شربت عسل برای افراد توصیه میشود. اما اگر شما دارای شرایط و بیماری خاصی هستید می توانید برای اطلاع از نحوه مصرف آن، با مشاوران و متخصصان نیز مشورت کنید.

توصیه میشود که کپسول های رویال ژلی را در ظرف مخصوص خود در یخچال و به دور از نور خورشید نگهداری فرمایید. زیرا شرایط نگهداری رویال ژلی خاص می باشد و در صورت رعایت نکردن اصول نگهداری آن ممکن است فاسد شود.

 

قیمت مکمل ورزشی و مکمل های تقویتی رویال ژلی

 

رویال ژلی دارای انواع مکمل ها و کپسول های خود می باشد که قیمت هر کدام با توجه به حجم و نوع آن متفاوت می باشد. اما وبسایت تندرست از داروخانه دکتر توکلیان با عرضه بهترین و مرغوب ترین مکمل تقویتی رویال ژلی با بهترین قیمت، به شما در خریدی رضایت بخش و عالی کمک می کند.

برای اطلاع از قیمت ها میتوانید به بخش مکمل تقویتی در سایت مراجعه کرده و محصولات و قیمت مکمل های تقویتی را در وبسایت تندرست را مشاهده کنید.

 

وب سایت تندرست داروخانه دکتر توکلیان

 

وب سایت تندرست انواع مکمل های تقویتی پودری و کپسول رویال ژلی را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار داده است. مجموعه تندرست با ارائه مرغوب ترین و بهترین محصولات در این زمینه توانسته است مشتریان زیادی را به خود جذب کند و اعتماد آنان را به دست بیاورد. شما نیز اگر قصد خرید مکمل ورزشی و خرید رویال ژلی اصل و مرغوب را دارید می توانید به سایت مراجعه کرده و آن را برای خود خریداری کنید.

برای سفارش رویال ژلی می توانید از سایت برای ثبت سفارش اقدام کنید، یا با برقراری تماس با کارشناسان از طریق شماره تلفن های موجود در سایت، رویال ژلی مد نظر خود را سفارش دهید. کارشناسان و مشاوران سایت در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی تمامی سوالات شما نیز می باشند.

 

سوالات متداول در مورد رویال ژلی

 

  1. آیا قرص و مکمل رویال ژلی عوارض دارد؟ پاسخ: خیر، مکمل تقویتی رویال ژلی هیچگونه عوارضی ندارد. اما مصرف آن برای افرادی که قبلاً به زخم و التهاب روده مبتلا بوده اند، زنان باردار و شیرده، افرادی که قرص های کاهنده فشار خون مصرف می کنند و کودکان توصیه نمی شود.

  2. آیا رویال ژلی سبب چاقی میشود؟ پاسخ: رویال ژلی چربی های مضر از بدن را پاکسازی می کند و چربی مورد نیاز بدن را تامین میکند و تناسب اندام را برای افراد به ارمغان می آورد.
  3. آیا قرص رویال ژلی برای تقویت قوای جنسی موثر است؟ پاسخ: بله، قرص و مکمل تقویتی رویال ژلی باعث تقویت قوای جنسی و رفع مشکلات جنسی شما نیز می شود. با دریافت مشاوره و راهنمایی می توانید راحت تر به جزئیات جواب سوالات خود برسید.
  4. آیا قرص رویال ژلی دیر تاثیر می گذارد؟ پاسخ: با مصرف مرتب مکمل تقویتی رویال ژلی و حاد نبودن مشکلات جسمی شما، رویال ژلی به خوبی تاثیرات خود را در بدن شما نشان می دهد.

 

 

2022-04-09 11:28:53


بازدید: 925

0 سبد خرید
حساب کاربری
0 علاقه مندی

021-66067516

tel
tel